28 februar 2011

Første gang

Igår nats kl ca 24 tiden, sagde Jacob at han kunne lugte noget grimt på gangen, han troede det var fra affaldet, men så gik jeg forbi gangen da jeg skulle på wc og børster tænder, jeg kunne ikke lugte noget grimt fra affald, kunne bare genkende en anden lugt som den lugter grimt, så blev jeg færdig med at børste tænder, ville jeg kigge forbi mig om alt er O.K men gud nej, han har kaste op, han sov bare efter han har kaste op, jeg undre mig over hvorfor han skred ikke efter os, måske var han baree såå træt, han har kaste op på tøjet og meget på dyne, FØJ hvor det stinker, jeg kunne ikke selv klare og gå ind, jeg fik kvamle, det gjorde Jacob også, vi stod ud ved gangen og snakkede om hvad skal gøre, vi blev hurtig enig om at jeg tager tøj af Victor og få ham i bad, så vil Jacob ordnet resten, pyhh, jeg tog Victor og skyndte mig i badeværelse og få vandet tænd, han frøst, så skyllede jeg af ham, han var ked af og var så træt, jeg skyndte mig og få nattøj på igen og børste tænder igen, så skulle han sove hos os i nat, men han var urolig hele natten, næste morgen havde han det bedre men han spiste ikke ret meget, så fik han en hel rugbrød og spiste den op :) skønt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar