14 maj 2012

Kreativ hobby

Nu må der gøre noget ved min blog..
Fik min tid til at lave forskellige scrapbooking om Victor. jeg skal lave min kreativ navn og det bliver sådan : KREAMUZ som skal hænge på væggen i min hobby rum når jeg får alle de bogstaver jeg skal bruge, da jeg har nået K og R nu...
Så er der også kort man kan evt lave burger, sko, sav og så videre..

Idag har jeg været til Fredericia sygehuset og tage blodprøve for at finde ud af om der er samlinge af gene mellem mig og Jacob, så derefter skal vi til genesamtale og ser om hvordan mine æggene vil se ud i fremtid, jeg krydser MEGET finger for at få gode svar på at jeg kan så få normale børn...



FØR :

EFTER: 




1 kommentar:

  1. Dit hobby se virkelig flot ude;) Har jo tænke mig til lave sådan burgekort, men ved jo ikke hvordan man gøre det..

    Så vil jeg kryde finger for du fået noget gode svare fra undersøger som foregå på FA. sygehus:)

    Håber jeg se dig igen snart - hvor jeg har desværre miste dit nummer pga udskrift nye skæme på mit mobil..

    Måske kan du sende sms til mig,hvis du har stadig mit nummer..

    Knuz Helle Pedersen

    SvarSlet