11 februar 2011

Går og går med gåvogn

Jeg og min forældre er hos min mormor hele weekenden, min mor købte en ny cykle til mormor, hun har ønske sig en bedstemor cykle kan man kalde det, hun var meget meget glad for cykle.

Min forældre tog min gåvogn med hos mor, for jeg ville gerne gå med den, da vi kom hos min mormor, gik jeg jeg meget med gåvogn om aftene, min mor synes det var fantatisk at se mig gå flere gange frem og tilbage, så ville min mor prøve og tage fat i min hånd og få mig til at gå men jeg gad ikke, jeg satte mig ned og kravle hen til gåvogn og rejste mig op og går med gåvogn, hii jeg viste mormor hvor dygtig jeg er, min mormor synes at det går ret stærtk med mig at der er sket så meget på 3 uger da mormor ikke har set mig i 3 uger, hehe.
Når jeg ikke får min vilje, bliver jeg rigtig sur, for jeg VIL have lov til, som f.eks jeg ville stå på tv bord og røre ved tv men det må jeg ikke, jeg forstod ikke rigtig hvorfor jeg ikke må, jeg blev gal.
Vi har haft en dejlig dag hos mormor, jeg fik min første fastelavnsboller idag, det smagte godt uhmm..

Imorgen skal familie fejre min fødselsdag, der kommer: morfar, hans kæreste , grandonkel, grandmoster, grandfætter, grandonkel ( morfar´s bror) og min gudmor, jeg glæder mig til at få mange gaver imorgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar