12 marts 2011

Flere tænder på vej

Victor havde det dårlig med høj feber på 39 grader, bleg og dårlig mave. Jeg og mormor kunne så ikke forstå hvilke årsag det kunne være da han havde en ny tand på vej, regnede ikke med at der var faktisk flere på vej, lørdagen havde han det bedre, temp stod på 38 om morgen, målte igen om eftermiddag var han i normal temp.. Han havde ikke rigtig lyst til at spise idag, om aften gik han i seng, sov fint fra kl 19:30 men så til kl 23 vågnede han og var ked af, jeg troede han skulle lige til at kaste op, skyndte jeg mig og tog ham til håndvaske, men ingen kom noget ud, han hostede kun, mormor spurgte om jeg havde tjekket tænder, jeg gjorde det tit, men prøvede så igen, GUD jo kunne lige mærke en spidse ved overmund på side, og måske en ved undermund ved side, ja så var det derfor han havde det dårlig, det kan skyldes i at man får rød numse, dårlig mave og feber pga tænder, vi synes han blev tit eller sommetider syg, men ja det er desværre normal når tænder kommer frem. Hurra for Victor der har fået flere tænder på vej :O) Jeg er både glad og trist, da han fik flere tænder plus han er syg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar