11 maj 2011

Blandet

I weekends var jeg og Victor hjem til mormor, vi havde en rigtig hyggelig weekend sammen, Victor har været i godt humør og kom med mange sjove anglister frem, hvor jeg og mormor grinede af ham flere gange, han kan være en sjovt dreng en gang imellem :O)

Han savler meget med tiden da han nu har 3 der bryder frem, heldigvis fik han ikke feber :O) flot stærtk dreng :O)
Jeg ville mærke hvor mange tænder han har, det er nu umulig at få lov til at røre ved hans tænder, han vil nu bide mig når jeg kommer finder spids ind i hans mund, så er han klar til at lægge tænder sammen og AVS.. Kan nu desværre ikke fortælle hvor mange tænder han har, han har i hver faldt de 4 store tænder bagved for ovn og under, tror måske han har nu 14-16 tænder..

Hjalp mormor med at lave MANGE 3D-kort, hvor hun skulle klippe og jeg skulle sætte dem sammen lag på lag. Det gik ret godt, alle var flotte og begge blev stolte.

Han er nu blevet klippet MEGET kort hår, man næsten kan se at han er skaldet men det er han altså ikke, klippede bare meget kortere end jeg plejer, han svedte meget når han sover, så kunne jeg lige så godt klippe håret friskere :) nu ligner han en smart fræk sej fyr hehe..

Victor til Venstre Louise til højre 
Får lige lyst til at sætte billed af ham og jeg var små, sjovt at se samlinger. der er ingen man kunne se noget ens på billed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar