15 maj 2011

Gå tur + Fødselsdage

Onsdag D. 11/5 Holdte Lola Jensen en foredrag om hvordan det hænger sammen med Job. børn og familien i hverdage, hun fortæller mange, vi fik mange mange nye oplysninger. Det har været en spændende foredrag :)
Der er selvf tolk til hvor vi kan også følge med






Fredag D. 13/5 Gik vi en tur, på vej til tivoli, ville han prøve noget men nej, han var for lille til turen, suk, så måtte jeg vente et år endnu hvor han bliver større, eii, jeg havde glædet mig hele året rundt til han fyldte 1 år..
Der er ikke noget at gøre ved det..

Han kunne gå med klapvogn næsten selv hehe.. se video her .

Lørdag D. 14/5 Var jeg og Victor til en fødselsdag ( 51 års fødselsdag) der holdte Kristina som blev 25 år, Troels blev 25 og sønnen blev 1 år :O)
Det var hyggelig med mange dejlige snak om børn. Det er ikke til at fatte at de to drenge som er yngre end Victor, de kan begge to gå nu, ej hvorfor kan Victor ikke det endnu? hehe.. Venter endnu spændt på en dag så går han pludselig :O)




Lucas

                                               Jamie ( Jørgen´s søn)    
 

Victor og Jamie sidder i skabet






Kan ikke høre noget .          Kan ikke se noget..               Kan ikke sige noget

Lørdag afteb, hvor jeg og Victor hyggede os på sofa, tog jeg en klodser hvor han skulle prøve og putte i den rigtige hul, det kunne han faktisk godt lidt, mor hjalp ham lidt. Men ellers kan han det :O) sjovt at se i hans udvikling at der er sket noget nu i hans alder.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar