19 juni 2011

Weekend hos mormor

Hej... Ja det er nu længe siden jeg har lagt noget ind, det er fordi jeg har nu lille bitte bærbar på 10 ", det er træls at bruge så lille, plus den køre langsomt..
Han har haft besøg af fysioterapi på vuggestue, da pædagoen havde en lille mistanke om Victor føler sig usikker på ene ben, så gav de lov af mig.
Jeg deltog selvfølgelig gerne og lytter med..
Hun lavede forskellige tester med Victor´s balance, blev spurgte om han blev født med sugekop, jeg svare ja, så sagde hun at det kan være derfor at han føler sig usikker på ene ben. Så skulle jeg lave forskellige øvelser herhjemme, hun kommer igen en dag og ser hvordan det går eller måske har hun noget som Victor skal bruge som støtte der kan få ham til at finde ud af hvordan han kan stå selv uden støtte...




I denne weekend har Victor været hos mormor alene uden moren, det nød han sikkert..
Han har været ude og besøg Grand moster & Grand onkel, han er stadig ikke helt åbne over dem, selvom han har besøgt dem 100 gange, hehe... men det kommer nok...
Så har han også mødt grandgrandfætter´s kæreste´s hund, der gerne vil snakke med Victor, Victor synes hunden er sød...  Søndagen hvor jeg kom om formiddag, tog vi hen til dyreskrue i Nyborg, vi så mange søde kaniner, pony, hundehvalpe, marsvin, høns... Det var hyggelig tur
Han havde en god weekend hos mormor:) Han elsker at være hos mormor..

Mormor kommer og besøger os om 2 uger så skal vi hen til Odense Zoo tur.. wee..

Jeg og Victor får 2 uger´s sommerferie samen for os selv, det blir rigtig dejlig, vi skal i hver fald hen til Legoland, om vi skal tage par venner med eller os to alene, det kunne være hyggelig når man har mor -søn dag på udflugter sammen.. 









Nam nam, han spiste og spiste popcorn, uhm det smagte godt synes han

Ingen kommentarer:

Send en kommentar