21 september 2011

Orlov???

Hejsa..
Jeg har nu modtaget brev fra Kolding sygehuset, om at Victor skal starte første genoptræne når jeg får næste brev inden for 5 dage. Det er rigtig dejlig at nu sker der endelig noget :O)
Kolding sygehuset har lavet undersøgelse på Victor, de kan se at hans motorisk svare til ca 12 mdr, gud han er snart 20 mdr, der er meget han skal indhente..
Men lige et spørgsmål, da han skal faktisk til genoptræne 3-4 gange om ugen, det er jo rigtig meget, jeg skal følges ad med ham, det blir ikke i vuggestue, såååh, jeg skal have undersøgt om jeg kan få orlov i en periode, om det kan lade sig gøres?? ved du noget om det???
Håber du vil/kan besvare på dette om man  kan få orlov pga min søn skal til genoptræne flere gange om ugen, jeg er det eneste der kan følges af med ham, da resten af familie bor på fyn..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar