25 marts 2012

Nyt design

Jeg valgte nu at ikke kun skal handle om min søn, da han nu har såsom meget alvorlig sygdom, livstid bliver meget nedsat med tiden. Synes at jeg skal ikke kun fortælle om ham. Derfor valgte og jeg brede lidt mere, hvor jeg er meget hjemme og er igang med forskellige hobbyer til at lave noget, så søger jeg også lejligheder i Odense, der er nogle ting der er sket noget, vil så gerne dele med jer herinde, og fortælle hvad min hverdage af kreative går til og andre ting også :)

Har nu fundet nogle sy opskrifter som f.eks sy en par gryegelapper :), æggeholdrevarme kunne jeg også godt bruges, kunne sy noget flere af hagesmækker, hvor Victor salver godt meget, for han har ikke ret meget kræfter til at suge spytte sig tilbage i munden, den løber bare ud og ud , så måtte jeg få ham nye hagesmæk MANGE gange om dagen, det er meget af vaskeri :)

Jeps det var de opskrifter jeg fandt på nettet, og har meldt mig ind hvor jeg kan få sy blade med posten med mønstre opskrifter. Symaskine får jeg lov til at låne af Jacob :) det bliver dejlig at få tid til at sy noget ...

I fredags var vi ( jacob og jeg) til odense sygehuset og få lære af at bruge en sugemaskine, det er en ligesom LILLE bitte støvsuger vil jeg kalde for det, det er til at tage de masser af savler væk, for man kan kom til at synke slim i halsen, så er det ikke godt for ham... Derefter fik vi andre ting at tale om, så begyndte jeg og blive ked af og grædt til sidst da jeg er MEGET bekymret for at nu går det stærkt, og NU skal han bare have mavesonde, det skal være NU NU NNU!!!.. det er så synd for Victor at sulter sig ret tit, når han har ikke kræfter til at tygge maden .. Jeg tog forældre vejleder med, hvor hun gerne vil hjælpe til, så kan jeg få mindre stresset at tænke på at skulle styre det hele selv, som jeg har 9 forskellige personer til at have kontakte med, man kunne godt mærke at jeg er blevet udmatte at forsætte med det.. Så tog hun nogle af opgaver til at hjælpe mig med at sørge for at få tingene på plads... Jeg går også til psykolog og få alt sagt ud af kroppen, det har hjulpet en del synes jeg...
Samtidlig søger jeg rundt i Odense, er der også en del af opgaver jeg skal gøres for. Så til sidst er det jo Victor´s opgaver jeg skal sørge for derhjemme men vi har snakket om at jeg kunne få en aflastefamilie til at tage sig af Victor mens jeg får en fridag, jeg havde slet ikke tid til at få fridage. Alt bliver godt til ro når jeg er flyttet til Odense, og det glæder jeg mig rigtig meget til...

Jacob og jeg har snakket meget om Victor om vores bekymret til Victor om fremtid og så videre... Det samme med resten af familien.. Det er så hårdt at skulle bære de tanker rundt, Victor har det godt og er stadig sig selv, glad dreng er han også :) 

1 kommentar:

  1. Det med kreativ.
    Du kan kigge forbi på min blog, da jege r også selv kreativ. :)
    Hvis du er interesser i.

    SvarSlet