21 maj 2012

Weekend hos mormor + Kreativet

Der har bare være en totalt dejlig og hyggelig weekend hjemme hos mormor. Det var min første weekend efter Victor flyttede hos faren. Det er ligesom at blive forelsket at være sammen med min dreng igen efter flere tomme dage uden ham...

Han har bla. lege med vandet i håndvasket i badeværelse, det kan han godt lide. Besøgte af Grandmoster, Gik en tur, besøgte mormors veninde som passede Barnebarn, en skøn og fræk pige på 1 år, hehe. mormor havde glemt om hvor lille barn kan være. :) Gik vi en tur til hestene, Victor synes det var så sjovt at høre heste siger noget hehe..

Men så om søndagen hvor jeg skulle aflevere Victor hos faren, kom lige op af motorvej, gik der 4 gåseunder og en moren midten på vej og siger rapapap, jeg stoppede bilen selvfølgelige og ventede på de skulle gå forbi vejen til marken..Synes det var en sjovt oplevelse...

Sad også og hyggede mig med min kreativet hobbyer :) Skal jo ikke kede mig i vejen :)


Min kreativet hobby

Mit mål er at samle stempeler , har starte med at købe bogstaver med tallet, så sort farve til at trykke på og få bogstaver tryk på papir :) Fik lavet første forsøgt Louise på:)



Sko med garn :)
er godt tilfreds med den..

En lagkage, men den er ikke helt blev færdig nu..

Før:

Efter :) Smart ikk...
At give flere farverig end bare sort... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar