27 oktober 2012

Forundersøgelse

Jeg har nu bestilt tid hos lægen til forundersøgelse inde fert.samtale den 9 nov..
Nu nærmer det sig for  alvor sig til  insemeneret. Jeg (håber) at det skal begynde på første behandling i dec mdr . Men jeg ved at jeg må ikke gå og håbe for noget, ellers bliver jeg bare skuffet...


Igår var jeg og Julie til Messe C hallen hvor der er kreative dage i hele weekend i denne weekend.
Fik købt lidt af hobby ting...
Jeg er begyndt og samle forskellige ting til scrapbooking hvor jeg kan begynde og scrapper når ny barn kommer til verden :) Store tålmodige tæller og tæller :)
Det har været rigtig hyggelig derude, der var vildt mange mennesker puha..
Først talte vi om at være derude hele weekend, det blev det ikke, talte vi om at tage derude fredag hele dagen, men det blev det så heller ikke, hehe.. vi kom derude kl ca 11 til 13:30, det var også nok for os.. Vi ville kun se hobby boden, der er sy værker, smykker, træ, og mange mange mere...

Nu er det ved at blive vinter, føj føj, min bil står i frost, må så heller køre ind i min garage.
Jeg har FORSØGT og holdte op med at pille negle i 2½ uger nu, lille ros til mig hehe..

Så tror jeg ikke der er mere at sige..

Kan I have en god lørdag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar