06 april 2011

Weekenden + Værelse

I weekends var vi hos mormor, hun var selvfølgelig glad for at se Victor, Victor kunne med det samme genkende mormor og smilte til hende :)
tog vi over til Moster Laila og hilste på Kevin og Onkel Johnny, Victor blev tavs og kiggede godt på dem hehe. Kevin var selvfølgelig glad for at se Victor igen:)
Kom vi tilbage hjem igen, skulle mormor lave aftensmad, elsker mor´s aftensmad <3
Victor lege og lege, han var i højt humør hele weekend, det var rigtig skønt at se ham så glad..
Lørdagen formiddag tog vi en tur hen til ænderne og foder, Victor skulle prøve og fodre men nej hun spiste selv brødet, brødet var ikke gammel :) ellers måtte han jo ikke spise hvis vi vidste at brødet var gammel..
Gik vi hen til Føtex og få noget forkost, Victor fik pomfritter, han elsker det. Senere gik vi og handlede i Kvickly, så kørte vi hjemad.
Om aften skulle jeg hjælpe mor med at lave 3D-kort, da en dame vil gerne købe 20 korte.
Søndagen var jeg så træt, følte som om jeg sov kun 2-3 timer men sov 8 timer hele natten, var bare så trætte hele dagen om søndagen, jeg sov om eftermiddag i 2 timer inde jeg skulle køre hjem til Fredericia..
Vi havde en super weekend hos mormor..




Igår ( Tirsdag) hyggede jeg og Victor ind på hans værelse, han skulle prøve og sætte sig op på peter plys stol, han kunne godt sidde på den :) han hygger sig fint i værelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar