29 juni 2011

Første tegning:O)


Så fik Victor lave hans første tegning idag :O) Da jeg hentede ham på vuggestue, sad han på børnebænk sammen med de andre, og tegnede, Victor sad og tegnede men ikke såsom rigtig som det skal nej men første tegning, :O)
Nu varer det ikke længe til jeg har ferie sammen med ham i 2 uger, det glæder mig rigtig meget til at have ham HELE dagen, da jeg fik 4 fri-weekender i juni mdr, puha, nu må det snart være overståes :O) Det var fordi 2. weekend i juni mdr er det fars weekend, 3. weekend passede mormor Victor hjemme hos mormor, 4. weekend fars weekend, så til sidst 5,. weekend igen fars weekend, ( han fik lov til at få victor en weekend ekstra fordi han kommer ikke til at se Victor i 3 uger ialt i juli mdr..

Mit plan i ferie sammen med Victor:

D. 4 Juli mødes med mormor i odense da vi skal til zoo i Odense efter MANGE år siden plus er det første gang for Victor.. weee..
ved nu ikke hvor længe mormor bliver hos mig.
5 Juli er det mors fødselsdag hurra hurra...
Så skal vi til svømmehallen sammen, evt stranden hvis vejret er med os..
Madsbyparken..
De. 15-17 får vi besøg af Mors veninde og min ven Lucas, der skal vi til Legoland.

Så er der se til at lave i ferien..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar