13 oktober 2011

Hos mormor + Fysioterapi

Jeg glemte og lægge billeder ind fra weekends hos mormor:O) Der så vi to flotte regnbuer. Tog til byen om lørdagen hvor der var pink dag i byen, så søndagen tog vi til kræmme/loppemarked i hallen, vi købte dog masser ting til Victor men ingen til mig og mormor hehe...

2 flotte regnbuer


Nøøøjjj, hvor er det flot :D


Kramme tid, det er nu så dejligt :D

En dejlig fælles billed af mor - mormor og bettemand Victor :D

Hey, det bare mig kanindreng :D


Så er man faldet i søvn kl 18

Igår, så fik jeg en dame som hedder Tove på besøg, da hun skal rettes stolen til Victor, han er blevet godt glad for stolen, han synes det er sjovt når jeg køre ham rundt om lejl :D Han skal bruges den til spisetid, det er til at rette hans ryggen op...


Idag hos fysio, gik det fint, han er blevet dygtigere til at putte mønter i grise legetøjet :D, vi snakkede lidt om imorgen da Victor skal til undersøgelse imorgen i kolding sygehuset, er både spændt og nervøse...Håber vi får et god svar uden bekymrering...Han blev træne med at sidde på lille stol og en " bord" til at rejse sig op og sidde ned, det var han blevet dygtig til:D han var så glad for at han kunne hehe...



Far og søn i samme jakke :D 

Han smiler strålende 










Øv, jeg har optog en video hos fysio, men der er fejl i video herinde, så jeg kan desværre ikke lægge video ind idag :( 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar