04 november 2011

Blevet bedre

Hejsa.. Nu sker der noget godt med Victor. Han er blevet bedre til at styre hans kroppen, så nu er kroppe og hofte "låste" fast. Jeg prøvede og få ham til at stå op mens jeg holder ved hans under hofte , han kunne faktisk godt styre sig med kroppe, hvor skøønntt :) Han skal bare trænes godt flere gange om dagen :) Jeg er ret sikker på at han kommer til at gå på et tidspunkt når han har fundet ud af at hans ben skal også lige til at styre sig med før han er klar til selvstændig :) Jeg venter stadig på svaret fra blodprøve og urin prøve, jeg gik og tjekkede postkasse hver dag, håber på snart at få svaret...
Så kunne man også se på hans rygsøjlen at den er lidt skæv mod højre, det er derfor han falder tit til højre side, men det kan stadig nås og få ryggen rette op igen, for han er stadig lille. Det er rigtig skønt at nu sker der noget små fremskridt... Der er stadig fast beslutte for han skal flytte over til anden vuggestue/børnehave for der kan han få al hans hjælp på samme sted, så vil han blive trygge af at kende samme folk... Det bliver nok hårdt at sige farvel til bedste vuggestue han går derude nu... Det er jo det bedste for ham at få al hjælp på samme sted....

1 kommentar:

  1. Hej.. skønt det går fremad og han får de hjælpemidler som han kan bruge indtil han har lært at stå og gå.. Forståelse på jeres beslutning ang flytte ham over et andet vuggestue.. Kender souf chef derfra :-) jeg har arbejde der før.. de havde det ved skjoldly men den er flytte til alleskolen og få nyt navn stendalen. tænker på jer.

    SvarSlet