02 november 2011

Fysio og tandlæge

Hejsa...
Ig¨r tog faren med til fysio sammen med Victor, da jeg er blevet syg med influenza.. Blev fortalte af faren at Victor er blevet dygtig til at kunne klare og stå op med støtte i ca 5 min, wee, hvor er lillemor blevet stolte :O), Synes han er blevet bedre til at sidde med rette ryggen nu hvor han sidder med W så sidder hans ryggen lige... Håber det går fremad nu... Og når jeg holder ham på ben op på min brysten, er han god til at holde ryggen baglæns, DYGTIG dreng... mor er stolt af dig :)

Så idag fik jeg et brev fra Tandlæge at Victor skal for første gang til tandlæge den 21 nov... Uha det bliver spænende, for han kan ikke lide når nogen piller ved hans mund, så bieder han... hehe.. Jeg skal nok sørge for at tage billed af ham hvor han ligger på tandlægestol... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar