23 november 2011

Stendalen

Ud ved Victor´s nye vuggestue fra den 2/1-2012, var der derude igår da der er rundvisning og får masser af infomationer derude om hvad der drejer sig om ham. Han får rigtig meget mere hjælp derude forhold end nuværende vuggestue.. Pædagogen har nu sagt at det VIL sikkert hjælpe på hans udvikling derude, jeg er selvf spændt på hvordan det ser ud om halv år, om hvad der er forskel mellem idag og om halv år. Vi blev talt om hvordan jeg havde det med at han skulle flytte derude, for det første var jeg selvfølgelig skræmt, for det er ikke en alm vuggestue, det er en special vuggestue hvor de børn har forskellige typer problemer og vanskeligheder, der får man hjælp derude med at udviklinger sig efterhånden. Jeg blev ked af af hvorfor det skulle endte sådan med Victor, da jeg stadig ikke kender svaret endnu, måske får man aldrig svar på hvorfor det skete det, derfor skal Stendalen arbejde på børnenes problemerne... Det er rigtig godt for ham at gøre noget nu, det var mening at der er faktisk ike plads til Victor at flytte derude men pædagogen kunne ses at det er alvorlig ting der drejer sig om ham, så han var heldig at få plads allerede den 2 jan 2012...

Hjemme hygge blandet billeder her :



Min overdejlige glade charmetrold dreng :O)


Hygger sig foran Tv mens moren render rundt i lejl uden at være til stedet hos Victor, han klare det flot, da han plejer og blive ked af når jeg går fra rummet hvor han er der...:O)

Tjaa, her er mit ny hår farve:) det passer godt sammen med briller :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar