04 december 2011

Livsstil

Hejsa..

Vi har været over til kolding sygehuset. Jeg kan ikke rigtig forklar det hele, men jeg får Jacob til at skrive her for mig. Det var en hårdt mødet...

Nu vil jeg ændre min livsstil, at jeg vil spise sundere mad, idag har jeg tage frokost: 2 stk grovbrød med ene med leverpostej og agurk, ( uden smør) ! så den anden er laks med dild dressing ( også uden smør) så får jeg en rent blandet hjemmelavet frugte drink :) Motion skal jeg igang med at cykle hver dag, men men, har endnu ikke fået cykle nøglen, hold da op, over 1 mdr har jeg vente på at få nøgle til cykle.. Jacob får lige til at ringe til postdanmark og høre af om de kan sende mig nøglen..

Aftensmad skal vi have fiber pasta med laks i tern og dild til :)

Her er få billed + video af Victor :)





Den er desværre mørk, men håber du kan se den alligevel :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar