21 marts 2012

Mødet + øretjek + Lejlighed i Odense

Mødet i mandags snakkede vi om at nu er det mere og mere sværere for Victor at få maden nok, når han har ikke ret meget kræfter til at tygge sig maden i munden, vi er nu blevet enige om at han skal have mavesonde, der vil vi have meget mindre bekymret for om der går galt i halsen og så videre...

Øre-tjek idag på Vejle sygehuset, overlæge vil gerne have ham bedøvet og kigge igennem ørene for at sikret sig for hans øre ser som det skal være, ( som overlæge sagde at det er fordi vi forældre er hørehæmmet) Vi får en dato straks i næste ugen...

Lejlighed i Odense, fandt jeg en som jeg er blevet smask forelsket i, det er en nybygning lejlighed som vil være klare til flytning i sommer 2012. Stue og køkken er åbne, det er en god ting for Victor hvor han kan altid se mig rundt i stue / køkken... Så er der have til også, og der er tillad for en hund, jeg vil selvf gerne have en lille sød chihuahua. Vi vil gerne have noget liv i huset hvor Victor kan dele oplevelse med hunden i hverdage end det kun er bare mig og Victor...
Jeg har meldt mig på venteliste, krydser finger for jeg er held om at få denne lejl :)
Kommune betaler for de 3 første husleje, flyttebil og indskuddet, så kan jeg søge merudgifter til husleje da husleje koster 6400 kr uden forbrug og der har jeg ikke råd til at bo der med udgifter men Odense kommune har sagt at kommune kan hjælpe hvis lejl ser fint ud og det passer med pladsen med hensyn til Victor´s fremtid...
Det må vi se an.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar