29 maj 2012

Raskmelding

Jeps, idag har jeg været til opfølgningssamtale hos jobcenter, mødet tog lige 5 min så blev vi færdig, det var en lyn mødet :) Sagbehandler ville vide hvorfor jeg var sygmeldt mig siden d. 22 dec, jeg forklaret sådan at det var grunden af min søns sygdom der skyldes i alt min stres, ked af og havde slet ingen overskue til at søge job og flere ting... Men idag har jeg det super godt, hvor alting er faldet til ro igen. efter mødet, CYKLEDE jeg helt fra Fredericia til Taulov post pakkecenter og søger job, gud man kan lige mæke på min bene, at den gjorde ondt, jeg har jo ikke cykle ret lang tid, vejret var med mig, så kunne jeg lige så godt nyde vejret og cyklede hen og udfyldte jobansøgning. Dame sagde at jeg havde gode chance for at komme ind, for jeg har arbejde hos pakkecenter tidligere :) we,, nu skal jeg bare vente på brev der kommer, om jeg kommer ind til jobsamtale eller ej...
Det føles faktisk skønt at kunne komme i gang, man kan mærke efterhånden at der er ikke noget at gå hjemme for... Nu skal livet gå løs igen :)
Kryds finger for jeg kommer til jobsamtale :)

1 kommentar: