27 maj 2012

Sol skinner idag!!!

Jeg har haft det skønt idag med masser af smil på læben :) det føles så skønt at være gladere nu end før :)
idag har jeg fået besøg af C.Z, vi tog hen til stranden i 1 time, fik hilste på nogle venner :) kom vi så hjem, gik jeg igang med at lave aftensmad, vi spiste uden for have, det var hyggelig, det var ikke så varmt uden for :)

Så fik jeg en SMS fra BY & KP om vi havde lyst til at køre hen til Middelfart og få is, jjaaa det ville vi gerne, vi blev hentet af dem, lille fyr var selvf med ( ikke min søn) Det var så hyggelig derude, jeg kunne ikke spise hele is, jeg fik 2 kugler, så stor er den jo også til jeg ikke kunne spise det hele....
Lege med lille bandit sød fyr :)

Efter isen, kørte vi tur rundt i Middelfart, sikker en smuk aften at komme ud på :)

Mange tak for de gode dag idag vi fik :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar