27 juni 2012

Mit mål

Hejsa...

Mit mål???

Slankekur selvføleglig!..
Når man stopper med at ryge, sker der ofte at man måtte spise noget mere usundt mad - -  men hvorfor lige usundt mad? og ikke sundemad? det er jo mad , så tænker jeg når man er mere sulten, må man jo spise gulerødder - æbler- pærer - lave Smoothie. Så svært er det ikke. ( det er jo nemt at sige) spørgsmålet er kun, gør man virkelig det? 
Jeg elsker og drikke cola, det skal jeg jo holde op med.. Jeg har tænke mig at cykle ud til svømmehallen og svømmer hver onsdag, det har jeg og døv nabo snakket om, det bliver nemmer når man er to om det der hjælper hinanden :) Så spare jeg benzin hvor jeg køre mindre. Det sværeste ved mig selv, det er når vejret er ikke god, så gider jeg faktisk ikke ud og cykle, men hvorfor! er det fordi det er koldt, regner det, må man tage regnfrakke frem og sparke sin røv og komme afsted!, men jeg ender sgu med at tage bilen frem og køre. for fanden da Louise... 
Jeg har ikke lyst til at bruge penge på at gå til fitness, man kan sagtens gøre det gratis, gå langt tur, cykle, lave armbøjning derhjemme, det koster slet ikke noget :) 

Jeg glæder mig meget til imorgen hvor lønnet kommer, så skal man bare købe masser af sunde mad. Frugten på skål frem på spisebord i stue, lille skål ved kontorer, der hygger man sig ved at spise frugt mens man sidder ved pc med god samvittighed :) 


Så må vi se om det holder
Min vægten virker ikke, så kan jeg ikke stå og veje hver mandag morgen, skal se og tage mig sammen og købe en batterier ellers ønsker jeg mig en ny vægt til min fødselsdagsgave om få dage til :)

Ønsk mig held og lykke med slankekur mål :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar