27 september 2012

Blandet Scarp

Hejsa..

Jeg har nu bestilt mange billige ting via internettet hvor jeg kan spare på normal pris :) Der var 70 % rabat på panduro hjemmeside, købte jeg 26 forskellige ting som jeg skulle bruge til scrapbooking, har jeg handlet ialt for 392 kr på tilbuddet.. Men jeg har prøvet og regnet ud for de normalt pris, og det er jo på 810 kr :-O er det ikke vildt billigt! venter spændt på posten kommer imorgen eller overmorgen :) wee

Så har jeg sat hylder op på mit kontor/scrap værelset :) det er jeg så glad for, jeg vil gerne have en bordplade hvor der skal fylde fra væg til væg, men det venter jeg lige med...

Så har bilen været på værksted, men der var deværre e fejl købt da bilen skulle skifte en træaskel tror jeg nok det hedder øøhh hehe.. der var 4 cm for lille. PIS PIS... så må jeg finde en der er 4 cm længere...
Så skal jeg skaffet to nye vinter dæk til forhjul, så vil det nok være klar til syn til feb mdr..

Imorgen skal jeg og veninde afsted til Kolding biblikoket og scrapper sammen med andre folk der også scrapper, det bliver spænende og møde de nye ansigter :)

Jeg er bare såååå træt idag ggaabb...
Jeg tæller og tæller for hver eneste dag ned til den 18 okt, synes bare det ENDELIG får svaret på hvad det så fejler af genefejl hos min søn. Jeg glæder mig virkelig til at få svaret...

Jeg skal virkelig tage mig sammen og få gjort tingene klar til imorgen i kolding bib. hvor jeg skal finde ud af hvad jeg gerne vil lave med layout eller kort eller hvad som helst, sidder med tomme hoved og er så træt.. Jeg skal nok tage mig sammen til det iaften...

Glemte og vende til rigtig , pyt du kan godt se hvad det er :)












Det er ALLE mine stemlper :)

Her er alle mine punchs ( flere er på vej)


Det er min scrap opbevaring :)




Alt de ting jeg har købt hos tiger for 200 kr, slet ikke dyrt! 

Den der M & jeg mangler Y hvor jeg ville male den og sætter den fast på væggen, der vil komme til at stå Y & M ( you & me) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar