24 september 2012

Dagens layout

Nyt blog design :) Jeg tror jeg skal lave blognavn om på et tidspunkt, da det handler ikke kun om Victor ret meget mere..

Jeg fik lige hurtigt lyst til at lave en layout. Billed af min mave stod ovn for min printer i flere dage, jeg sagde til mig selv at jeg skal nok lave den, men spørgsmål er bare hvornår...
Så nu fik jeg endelig tage mig sammen og fik gjort det færdig :)

Jeg måtte være en lille tyv for Julie, da hun fik en ide om at lave pil af viskelæder, hun er godt nok kvik til at få dette ide hehe, så måtte jeg lige lave det samme ( sorry Julie ;O) )

Synes jeg er godt tilfreds med mit layout idag :)
Når man ser ¨på min smukke mave, savner jeg selvfølgelig at være gravid, men det skal jeg jo blive til om par måneder, det glæder mig meget!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar