03 oktober 2012

fertilitetsbehandling

Jeg er nu kommet småt skridt. Jeg var til Odense sammen med en veninde igår, da hun skulle til OUH for at justere hendes C.I så tæntke jeg samtidlig at jeg kunne tage en smut hen til fertilitet afdeling og få tid til samtale, men der skulle jeg først have henvisning fra læge, jeg fortalte at jeg har været til læge og sagde at jeg skulle bare gå hen til ouh og få tiden...
Men dame var ret sød at hun ville ringe til min læge for mig og få tiden hos læge og få lave papir af henvisning, dejlig at hun gider gøre det for mig :)
Så er det imorgen kl 11 jeg skal til læge og få det gjort, så sender den automatisk til OUH, derefter skal jeg bare vente på at få brevet til samtale, jeg har selvf bedt om at få tid til samtale efter den 18 okt, og det SKAL være i okt mdr ( jeg har vente længe nok ;) )
Så det blir jo spænende. Jeg kunne godt mærke på min mave at det kilder og er ret spændt på det hele vejen igennem, at jeg måske snart bliver mor igen til et sundt og rask barn, Victor bliver helt sikkert stolt over at blive storebror en skøn dag :)

Jeg opdatere selvf en gang i mellem herinde om hvordan det er gået og så videre...
Ønsk mig held og lykke :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar