23 oktober 2011

Weekend ophold hos mormor

Vi har haft en rigtig  god weekend hos mormor :)
Lørdagen tog vi på turen til rosengårdscenter, så mødte vi Jakob Sveistrup som vandt i MGP ( danmark), han stod og sang, Første hørte mormor at det var ham der sang og sagde at jeg skulle skynde mig og se ham, jeg aner slet ikke hvem han var, stod og lyttede, han var god til at synge, så spurgte jeg mormor om hvem han var, så fortalte hun at han vandt i MGP. Gik jeg op til rulletrappe for at tage nogle billeder af ham, slige pludselig fik han øje på mig og smilte mens han sang til mig, uhhhh hehe, han ser så sød ud...

Da han blev færdig med at synge, ville jeg tage billed sammen med ham, han sagde selvfølgelig, wee.. vi fik et godt billed sammen.. :D

Der skete ret mange ting ude ved rosegårdscenter. Det var rigtig hyggelig, vi fik købt en ny hjemmesko til Victor:D

Søndagen, tog vi turen til svømmehallen, nøøj, Victor blev helt vild med da vi kom i vandet, så plasker han bare vildt og grinte mange gange, han elsker bare så meget af svømmehallen :)
Da vi var færdig med svømmehallen, gik vi hen til min bil, vi kunne ikke finde en ledig p-plads så fandt vi til sidst lige ved ende hvor det er fasktisk ikke en p-plads, men der holdte to andre biler, så tænkte vi, pyt, her holde vi bare, men da vi kom tilbage, låste vi inde, vi kunne ikke engang komme ud, for der er en bom, vi kvæker af grin hehe...

Da jeg og Victor kom godt hjem til fredericia igen, senere på aftene, lå vi sammen på sofaen og hygge os lidt indtil han skal i seng, lå han og sagde " momomoomom" flere gange, såå søød, det er så dejlig at høre ham at sige noget nu.. :)

På tirsdag får vi besøg af Sundhedsplejske og småbørnkonsulet og kigger på Victor, og taler om hvad vi skal gøre fremover...


Kendt for historiefortælling ( Stine) 



Jakob Sveistrup ( vandt danmark for MGP)
Han fik øje på mig :)





ser tv sammen



Victors ny nattøj :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar