11 december 2011

Travlt i dec mdr + blandet billeder

Hejsa..

D. 8 Dec, var vi til Odense sygehuset og tjekket hans øjne, han har faktisk fine syn, der var slet ikke noget problem i det.. Det var en dejlig nyhed :O)

Jeg har modtage et brev fra Odense sygehuset at Victor skal til MR-scanning den 20 dec kl 11:30, det gik ret hurtigt.

Victor har været til fotograferes idag i fotovogn ( www.drive-in-foto.dk ) Der er nogle gode billeder, jeg har hermed bestilt en billed, glæder mig til at få den :)

Efter fotografere, fik jeg besøg af min veninde som jeg ikke har set i lang tid, det var rigtig dejlig at se hende igen og have et godt selsskabet :)

Derefter tog vi ud og besøg hans gode kammerat Oskar og hans forældre og spiste aftensmad, Oskar har være så gode ved Victor :O) oskar´s forældre har hjulpet mest med at holde Victor da jeg havde ondt i ryggen, det er også hårdt at skulle bære ham hele tiden, da han ikke kan noget nu...

Så er det nu på lørdag jeg skal endelig flytte ind til ny lejligheden, det bliver rigtig godt.


Sikker en dec mdr man får sådan:

2 Dec:  kolding sygehuset

8 Dec : Odense sygehuset + Ikea og shopper ind til ny lejligheden..

15 Dec: får nøglen til ny lejlighed, velkommen samtale hos Stendalen, Møde med døvekonsulet.

16 Dec Aflevere Victor hos mormor, ( passe hele weekend)

17 Dec. Flytter ind til ny lejl

19 Dec: hente Victor hos mormor + Louise har en uge ferie

20 Dec: odense sygehuset til Mr scanning

23 Dec rejser hjem til familien

24 Dec: Juleaften uden Victor

25 dec: lille julehygge med Victor + hjemresje

30 Dec, rejser hjem til familen  hele weekend og holder nytårsaften hos mormor med Victor





Er jeg ikke bare ssøøødd :)


jeg prøver lige Victor´s jakke, synes den er flot



Prøver også hans hue på :)

Snapper lige Victors hue og Victors mors taske, smart hva..





Krammer :) Rigtig gode venner

Ingen kommentarer:

Send en kommentar